zondag 3 januari 2016

Een goed begin

De allerlaatste dag van de vakantie en de allereerste zondag van het jaar hebben we nuttig besteed.
De kinderen zijn met Erik naar de film geweest. Ze wilde graag naar Pointbreak. Deze was per 1 januari uit, dus het brandde eergisteren al. Ach 48 uur later moet ook goed genoeg zijn.
Ik hou niet zo van film kijken. Ik heb totaal geen zitvlees en vind een film van 1 uur en 45 minuten echt veel te lang! Weet je wel wat ik in de tijd allemaal kan doen?
Nou oliebollen bakken bijvoorbeeld!


Ik had woensdag al een verse lading gebakken en op oudjaarsdag dag zelf ook.
Omdat ze te lekker zijn waren ze erg snel op. Iedereen inclusief visite had ervan gesmuld, maar het smaakte naar meer. Dus werd er gevraagd of ik er nog een paar wilde maken.
Eerst had ik zo iets van nou nee hoor, over 362 dagen is het weer oud en nieuw dan bak ik ze wel weer. Maar oke, 362 dagen is toch best nog lang wachten en de olie zat nog in de pan, dus vooruit dan maar. 
Moet zeggen, het smaakte weer bijzonder goed. Gelukkig begint vanaf morgen het sporten ook weer.
Terwijl de bollen in de olie pruttelden had ik app contact met Nederland.
Het zat al even in de lucht, maar er is goed nieuws te vertellen. Kleine schattige Mandy is geadopteerd. Ze gaat bij een bekende Nederlander wonen. Heeft ze dat mooi voor elkaar! 
Deze week zullen we dus weer aan de bak moeten om alle papieren te regelen. 8 Januari is het al zo ver en gaat ze de grote oversteek maken.
Een mooi begin van het jaar met dit nieuws. Wat mij betreft gaan we het hele jaar zo door!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten