donderdag 5 oktober 2017

Mooi stel

Voor vandaag stond er een voorlichting op een basisschool gepland. 
Deze school had speciaal voor de dieren op St Maarten voer ingezameld. Ik kwam dit nu ophalen en deed dat in combinatie met een half uurtje vertellen over ons werk en de hondjes.
Natuurlijk kwam ik niet alleen. Bij zulke gelegenheden neem ik graag pups mee. Niet alleen maar omdat iedereen dat super schattig vindt, maar ook omdat het zo geweldig goed voor de pups zelf is.
Het ritje in de auto, de andere omgeving, het aaien, de drukte. Allemaal nieuwe prikkels die ze nu vast hebben mogen ervaren. 
En ze deden het goed! Ze hadden er echt plezier in!



En ook na de aaisessies waren de pups nog niet moe en zaten vol verwachting in hun bench te kijken naar wat komen ging.


Een mooi stel is het, deze ukkies.
Op weg naar huis kwam ik onderweg een zwaar vermagerde hond tegen. Ik had haar op de heenweg ook gespot, maar had toen echt geen tijd om te stoppen. Nu op de terugweg zag ik haar dus weer.
Met zoveel voer in mijn auto moest ik wel stoppen. Kon dat arme dier niet zo laten lopen.
Ik heb dus één zakje voer opgeofferd aan deze magere dame. Sorry kindertjes, jullie zullen het vast wel begrijpen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten