woensdag 18 oktober 2017

Drie keer grommen

Vanmorgen tijdens de dagelijkse beslommeringen werd ik blij verrast. Er werd aan de poort gebeld. Ik verwachte niemand, dus dan is het toch altijd even een verrassing wat ik aantref. 
Maar dit was een hele leuke verrassing. Joyce, Gerrit en Hilde kwamen voer brengen. Joyce had een donatie gekregen welke ze graag om wilde zetten in voer voor Rescue Paws. Dat is super! 
En natuurlijk, als je er dan toch bent dan vertel ik graag even wie wie is en kom je ook niet weg zonder pups geknuffeld te hebben.
Nadat ze weer vertrokken waren heeft Luna de taak op zich genomen het voer te bewaken.
Dat is een hele serieuze taak! Het zijn wel drie zakken, dus drie keer grommen naar honden die te dicht bij komen.


We hebben vanmorgen ook weer mooie foto's gemaakt van de adopteerbare honden. Ben altijd erg blij met de foto's van Mariska. Die maken de adopties toch echt een stuk makkelijker. En voor de nieuwe baasjes van de al gereserveerde honden hebben we speciaal van hun hondje ook een foto gemaakt. Kunnen ze trots mee showen in Nederland. Wie weet levert dat weer nieuwe adopties op.
Morgen gaat het nestje pups van Esterelle op de foto en dan kunnen we weer knallen.
In het kader van schattige plaatjes moest ik vanavond wel een foto maken van dit tafereel.
Dat Duvel zich net een hond voelt was bekend. Maar hij voelt zich ook echt thuis tussen de honden.
En de honden weten weer niet beter dan dat een kat een kat is en dat dit geen jaagobject is.


Wie weet gaat hij ook nog eens drie keer grommen om z'n eten te bewaken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten