vrijdag 13 juli 2018

Voorbereidingen

Het is nu echt aftellen. Nog twee dagen en dan is het zo ver. Er worden nog wat wassen gedraaid en andere voorbereidingen getroffen.
Één van die voorbereidingen is het in orde maken van de benches. Drie benches, twee groot en eentje wat kleiner.
Ooit kwamen we met één grote bench deze kant uit, nu gaan we er met drie terug.
De benches waren door het buiten staan niet echt schoon meer. Samen met Youri hebben we ze gewassen. Youri vond het wel wat onzinnig. Volgens hem konden de honden prima in een bench waar nog wat zand en stof in lag. Daar was ik het natuurlijk niet mee eens. Mijn hondjes gaan in een schone bench. Alle hondjes trouwens. Altijd voor vertrek maak ik de bench nog een keer schoon. Gewoon, omdat ik vind dat dit zo hoort.
Het belachelijk vinden of niet, Youri heeft wel meegeholpen.


De honden houden zich op afstand. Ze vinden de bench niet heel geweldig. Maar een koekje doet wonderen. Alledrie hebben ze al even proef gedraaid.
Het wordt zondag een hele volksverhuizing. Vier personen, vier koffers, twee trolleys handbagage en drie benches.
Gelukkig worden we geholpen, want dit past natuurlijk never nooit in onze huurauto.
De volksverhuizing heeft nog een extra moeilijkheidsgraad toegevoegd gekregen. 
Vanmiddag kwam Mirjan nog even langs. Namens de meiden van het bestuur kwam ze nog wat brengen. Een prachtig kado, heel gaaf, maar ook heel kwetsbaar. Ik ga er alles aan doen om deze lamp heel over te krijgen. Hij gaat in ieder geval mee in de handbagage.


Deze prachtige handgemaakte lamp met het Rescue Paws logo en hondenpootjes op de achterkant gaat een bijzonder plekje in huis krijgen.
Er zijn al foto’s gemaakt hoe dit er dan ‘s avonds uit ziet. 



Nu word ik elke dag herinnert aan Rescue Paws en iedereen die zich elke dag weer keihard inzet om het leven van de dieren op het eiland te verbeteren.
Niet dat ik ze ooit zal vergeten, maar ik ben super blij met de lamp!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten