zaterdag 14 juli 2018

Een gekke wens

Sorry mensen, maar het gaat vandaag toch weer over het beleven van een laatste keer.
Vandaag hebben we echt bewust alles vrij gehouden met zn vieren af te sluiten. Vanmiddag zijn we nog even naar het strand geweest.
Genieten van de zon en de wind die door de palmbladeren waait. 


In Nederland is het op dit moment ook warm. Anders warm. De warmte van Curacao is ondanks dat het rond de 32 graden is goed uit te houden.
Er is altijd een heerlijke passaatwind en de luchtvochtigheid is laag. Pas als het geregend heeft en daarna de zon schijnt is het broeierig en echt niet lekker. Maar nu, heerlijk!
In Nederland is het met 26 graden broeierig warm. Er staat niet standaard een lekker windje, dus is het zweet in de bilnaad.
Voor ons is het prima om mee te starten. Alles onder de 25 graden vinden we koud, dus 26 is precies goed. Haha. Zo kunnen we langzaam aan afbouwen en wennen aan mindere temperaturen.
Er was nog iets wat op mijn lijstje stond. Een beetje gekke wens. Ik wilde heel graag nog een keer popcorn halen bij de bioscoop. Ja, ik weet dat je in Nederland ook popcorn bij de bioscoop kunt kopen, maar niet de smaak die we hier hebben. Tenminste, toen ik 4,5 jaar geleden vertrok hadden ze die in Nederland niet.
Het gaat om de smaak caramel. Dat vind ik zo lekker, daar moest ik nog een laatste keer van genieten.
Speciaal dus naar de bios om popcorn te scoren. En hij was heerlijk.



Wat een gekke dingen doe je zo op het eind. Het kan ons niks schelen. Van al die laatste keren genieten we extra.
Nu op de bank buiten op de porch. Nog één keer een bakkie koffie. 
Morgen gaan we inpakken. Nu nog even niet, nog even luisteren naar de wind die met de bladeren speelt.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten