vrijdag 17 november 2017

Lekker zeuren

Het is vies benauwd plakweer. Al drie dagen en dat zijn drie dagen teveel. 
Alsof ik in een jungle woon, zo hoog is de luchtvochtigheid op dit moment.
Gisteren had ik om 13.30 mijn was buiten gehangen en om 18.00 uur was het nog niet droog.
Dat is normaal nog geen uurtje, dan kan ik het vaak alweer van de lijn halen. Vandaag dus geen was gedaan, droogt toch niet.
Daarbij is het ook nog eens windstil. Echt killing. 
Grote delen van de dag was het bewolkt. Er hing zo'n dreigend luchtje, maar ee gebeurde maar niks.


Van mij had het mogen vallen. Even afkoelen was wel lekker geweest. Maar ik weet dat dit dan ook maar weer van korte duur is. Binnen no time is het weer net zo plakkerig als een uur daarvoor.
Zie je wel dat ik nog steeds Nederlander ben, blijf gewoon lekker zeuren over het weer.
Vanavond was ik op Hato. Er gingen meerdere hondjes naar Nederland. En kijk eens wie er gingen?


Herken je ze nog? Het zijn de twee zusjes die ik samen met hun broertje bij iemand uit de tuin had gehaald. Ze waren toen 700 gram, nu 7 kilo. De mooie witte dame vliegt met haar eigen baasje mee.
En voor het bruine meisje staat de nieuwe eigenaar op Schiphol te popelen. Ze heeft al zo lang moeten wachten, ik denk dat ze met slaapzak en al naar Schiphol is gegaan om zeker te weten dat ze op tijd is om eindelijk haar hondje te mogen ontvangen. Weer een mooie afsluiting van een stel fosterhonden van mij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten