woensdag 8 november 2017

Figuurkleien

Jaaaa groots was de blijdschap toen ik vanmorgen twee staartjes uit het muizenkillstation zag steken.
Twee tegelijk, moet zeggen dat het apparaatje zijn naam wel waar maakt.
Beide al etent van de pindakaas gestorven. Sorry jongens, maar ik kon jullie aanwezigheid niet langer handelen. In het gootsteenkastje had ik ook een val geplaatst. En jawel, ook daar zat er één in.
Drie muizen minder. Geen idee hoeveel nog te gaan, maar we gaan door. De strijd houdt pas op als hij gestreden is, grrrr.


Vanmiddag heb ik visite gehad van Jennifer. Het leuke is dat Jennifer haar eigen hondje op komt halen.
Zij is de gelukkige adoptant van de witte pup. Het zusje van mooi boy.


Ze is gisteren op het eiland aangekomen en had in haar koffer heel veel handige en bruikbare hondenspulletjes bij zich. Die gaan we weer verdelen onder de fosters. 


Haar eigen pupje zit nu bij manon. Daar was ze uiteraard ook al geweest.
Maar mijn emmerpups waren een goed alternatief om mee op de foto te gaan.
Die doen het trouwens goed! Ze zijn van al hun kale plekken af en ook hun ontlasting begint ergens op te lijken. De cursus figuurkleien is bijna met succes afgerond.


Om op te vreten toch!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten