vrijdag 3 november 2017

Business class

Zullen we er eens een slaapverwekkend blog van maken? Is geen enkele moeite hoor, slapen kunnen ze hier als de beste. Onderste boven, achterstevoren, in de meest onmogelijke posities op soms verrassende plaatsen.
Ik heb hem op instagram voor vanavond gebruikt, maar eigenlijk is onderstaande foto vanmorgen gemaakt. 
Zodra ik wakker ben en m'n slaapkamerdeur open zet, weten ze niet hoe snel ze op bed moeten klimmen voor een knuffel en een aai. En dan heerlijk met z'n allen op het voeteneind nog even in de airco rustig wakker worden. Ondertussen lees ik alle berichten en het nieuws.
Oja, en de kat staat net zo hard voor diezelfde deur te springen. En honden op bed maakt hem niks uit. Hij ligt er gewoon tussen, zo samen op het voeteneind.


Om nog even in de slaapverwekkende sferen te blijven.
Meneer mooi boy was moe. Dan zoek je een onderkomen waar je even tot rust kunt komen en een momentje voor jezelf hebt. Dat je inmiddels zo gegroeid bent dat je allang niet meer onder het kastje kunt dat weten wij, maar hij waarschijnlijk niet.


Als je maar tot rust komt, toch?
En de emmerpups hebben elkaar om het slapen zo comfortabel mogelijk te maken. Zo fungeert de éen als kussen en de volgende keer weer de ander.


Dan even totaal ander nieuws tussendoor. Het eten werd vanavond gemaakt door Youri en Lindsey. Lindsey is de vriendin van Youri. Youri wilde niet op de foto. Al die mensen die hem herkennen vindt hij maar niks. Het gebeurd namelijk nog wel eens dat mensen mij aanspreken en vragen of ik diegene ben van het blog. En als Youri dan bij mij is, is de volgende vraag vaak of hij dan Youri is. Helaas voor hem zal die vraag nog steeds gesteld kunnen worden ook al staat hij zelf niet op de foto. Lindsey maakte het niet uit. Nou bij deze dan een kokende Lindsey. Ze hebben tagliatelle met zalm gemaakt. Het was heerlijk!


En toen misten we vanavond ineens een hondje. Ze zijn eigenlijk altijd in onze buurt. Zo van waar ik ben zijn zij. Op eentje na dus. Een kleine zoektocht leverde dit plaatje op.


Betrapt! Ze heeft zelfs de lakens opzij geschoven. Dat is niet zo handig. Nu kan ik zelf nog niet in de slaapstand, want eerst zal het bed even verschoond moeten worden.
Ondertussen is mevrouw van bussiness class naar comfort verhuisd.



Ze kijkt nog steeds betrapt, maar hier mag ze toch echt blijven liggen. Op haar eigen dekbedje in de mand. Drie weken geleden sliepen ze nog in de bosjes. Dan is elke plek in huis bussiness class.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten