donderdag 8 juni 2017

Niemand geweest

Normaal ben ik wel van het schrijven van lange verhalen over wat ik zo op een dag allemaal meegemaakt heb. Maar wat valt er te vertellen als je de hele dag verplicht thuis gezeten hebt?
Niks dus. 
Ik had een afspraak met een bedrijf dat zou komen kijken naar onze deur van het hek. Mochten ze het kunnen repareren dan zouden ze dat direct doen. Ze kwamen woensdag werd me gezegd. 
Ze wisten alleen niet hoe laat, want ze zouden kijken naar welke route die dag het best gereden kon worden. Dit zodat ze niet te veel op en neer zouden rijden.
Ik vond het wel logisch klinken, al had ik graag een kleine indicatie. 
Het was toch zeker weten woensdag vandaag. Ik heb de hele dag braaf gewacht. Wasjes gedaan, beetje schoon gemaakt en goed op de bel en de honden gelet. Soms hoor ik de bel niet, maar zie en hoor vooral aan mijn honden dat er gebeld is.
Er is dus niet gebeld, dat weet ik zeker. En er dus ook niemand geweest. De hele dag voor niks gewacht! Je zal er voor vrij genomen hebben!
Ik vind dat echt zo kansloos. Qua service en klantgerichtheid kunnen ze hier nog een hoop leren.
Las net op internet dat Selikor, het bedrijf dat alle afval ophaald, niet kosteloos het vuil wil ophalen wat vrijwilligers uit een natuur gebied opgeruimd hebben. Zij hebben afval wat een ander er neer gegooid heeft opgeruimd en nu wordt het niet opgehaald. Ja alleen als de stichting van die vrijwilligers betaald. Je zou denken dat geld wel een zeer belangrijke rol speelt. Bij veel bedrijven bestaan de meest idiote regels waar hoge bazen voornamelijk beter van worden.
Alleen in het verhaal van mijn hek begrijp ik het dan weer niet. Niet komen is geen geld.
Ze hadden me beter een poot uit kunnen draaien dan van zich af laten weten.
Morgen maar weer er achter aan bellen wanneer ze nu van plan zijn te komen. En ze geven me ook een tijd. Ga niet weer de hele dag thuis zitten wachten. Als ze me geen tijd kunnen geven haak ik af en ga op zoek naar een ander bedrijf. Ben benieuwd of deze harde woorden mij meer klantvriendelijkheid gaan brengen. Eigenlijk weet ik het antwoord al, nee. 
Net zoals het antwoord van Selikor, nee zoek het maar uit. Rare wereld hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten