woensdag 10 mei 2017

Helemaal om

De dag begon vanmorgen vroeg met een ontbijtje. Niet heel bijzonder natuurlijk, maar ik verheugde me er al vier weken op. Al die tijd was het niet verkrijgbaar. En ineens gistermiddag stonden ze er weer.
Rollen beschuit, ja hoe simpel kan het zijn, maar je zult er maar zin in hebben.


Weet je wie het ontzettend goed doet? Alexa! Die is helemaal los gekomen en beweegt zich alsof ze hier al jaren woont. 
De eerste dagen toen ze hier kwam zat ze alleen maar in de kennel. Daarna liep ze wat rond en kwam kijken bij de bank. Maar na die keer dat ik haar bij me genomen heb is het ijs volledig gebroken.
Ze geniet! Rennen door de ruin, spelen met Desi en Goofy en zelfs speeltjes zijn niet meer eng. 
Ze heeft elke dag een stapje overwonnen. Nu is ze ook binnen. Eerst was er die drempelvrees en nu slaapt ze 's nachts op de bank. Totaal om. Het is echt mooi om te zien wat het met haar doet.
Ik zie een hele blije hond die zo geniet! Wie had dat een week geleden gedacht. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten