zaterdag 20 mei 2017

Bemoeial met vier poten

We reizen wat af zo met z'n allen. Dat het altijd met het vliegtuig is, is natuurlijk niet zo raar gezien je op een eiland woont en vliegen de enige wijze is om van het eiland af te komen.
Zijn Maud en ik net weer terug, vandaag stond Erik zijn koffer weer in te pakken.
Niet voor werk dit keer, maar privé. Hij gaat een week naar Nederland om samen met zijn broer de kamer voor Maud vast een eind op orde te maken. Zo komt er een laminaatvloer in die ze samen gaan leggen. Ook de WiFi zal boven een extra sterk signaal krijgen en zo zijn er nog wat dingetjes die ik niet in orde kan maken als ik er eind juli ben, maar Erik nu wel.
Terwijl Erik zijn voorbereiding treft doe ik zo mijn ding. Of eigenlijk ik doe een poging, maar dat is niet altijd even makkelijk. Er is namelijk iets op vier poten wat zich regelmatig bemoeit met klusjes.

Goed excuus om dan maar aan iets anders te beginnen. Dit werkt zo toch niet.
Vanmiddag ben ik weer naar Lady, de zwarte hond geweest. De eigenaar was er nu wel zodat ik hem verslag over gisteren kon doen. Hij heeft de medicatie gekregen. Nu ook hopen dat hij dit echt twee maals daags gaat geven.
Naast Lady woont Jimmy. Daar ben ik even op visite geweest. Zijn eigenaar had me vanmorgen gebeld met een vraag over wat kale plekken. 

Wat was Jimmy blij me te zien. Hij was echt door het dolle heen. Het viel de eigenaresse echt op hoe happy Jimmy reageerde. Hij zag er goed uit. Was vrolijk en had ruimte. Het verhaal over dat ze hem aan de ketting wilde leggen is gelukkig van de baan. 
Op naar het volgende evenement van de dag. Op pad met een moeder en zoon die graag een pup wilden adopteren. Ze wilde ze graag allemaal ontmoeten en dan een keuze maken. Nou allemaal is op dit moment een heleboel. We hebben bij mij in de buurt alleen al vijf plekken met pups die we bezocht hebben.
Het blijft leuk, dat kleine grut. En ze hebben ook nog een keuze gemaakt. Top, weer een hondje geadopteerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten