vrijdag 3 maart 2017

Teleurgesteld

Ik had zo gehoopt op een oplossing, maar helaas zit de Fam Bullenbaai nog steeds op de plek waar ik ze gisteren heb achtergelaten.
Ik ben vandaag bewust niet langs gegaan. Ik weet dat ze gisteren van iemand anders een flinke voorraad eten en drinken gekregen hebben. Ik ben erg bang dat ze net als Dunya en Desi achter mijn auto aan zouden gaan rennen. Daar is het veel te gevaarlijk voor. Ik kan ze gewoon echt niet meenemen.
Ik heb meer dan genoeg honden en heb voor mezelf een grens. Die grens is hard nodig, het moet op alle fronten te behappen zijn. Hoe meer honden er lopen, hoe meer werk ik er van heb.
Vooral de boel op orde houden valt niet mee. Maar de meeste tijd ben ik eigenlijk nog kwijt aan iedereen die me vragen stelt of berichtjes stuurt. Ik heb vandaag dan ook bewust even zo min mogelijk berichten beantwoord. Er moest echt hoog nodig een stofzuiger en dweil door het huis. En ook de oven moest gereinigd worden. Zo'n klusje als de oven blijft liggen als ik het druk heb. Maar ja, op een gegeven moment moet het gebeuren. Ik had me voorgenomen het vandaag te doen en dat betekent even de honden laten voor wat het is.
Natuurlijk blijf ik met mijn hoofd wel bij de honden. Ik ben bezig met een ander tijdelijk adres voor Jack en Bella. Ik had gisteren van iemand een berichtje gekregen dat hij wel mogelijkheden zag om ze op te vangen.
Omdat er gisteren nog sprake van zou zijn dat er een oppas aan huis zou komen en dan de honden allemaal thuis konden blijven hield ik hem nog even in de reserve.
Vanmorgen wist ik dat het verhaal oppas niet doorging dus berichtte ik de man die aangeboden had Jack en Bella op te vangen.
Het enige berichtje wat ik vandaag zou beantwoorden zou zijn antwoord zijn. Hoe eerder ik de honden ondergebracht heb hoe beter. Dat zou namelijk betekenen dat ik zelf weer plekken creëren wat mogelijkheden biedt voor de Fam Bullenbaai.
Helaas werd ik vanavond erg teleurgesteld. Eerst kreeg ik antwoord dat hij nog steeds er voor open stond. Toen ik hem zelf een kwartiertje later beantwoorde om afspraken te maken bleek ik door hem geblokkeerd. Ik kan geen gesprek meer met hem voeren. Echt bijzonder vreemd. Is het nou zo moeilijk om te zeggen dat je er toch vanaf ziet? Blijkbaar wel en moet ik verder maar gissen naar het hoe en wat. Nu dus nog steeds twee uitdagingen, waar kunnen Jack en bella naar toe en wie kan de Fam bullenbaai fosteren. Hopelijk heb ik morgen wel antwoord op deze vragen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten