zaterdag 6 augustus 2016

Struisvogelpolitiek

Vanmorgen ging hier om 04.40 uur de wekker. Ik had de zware taak om Erik naar Hato te brengen.
Voor hem zit de vakantie er weer op en start hij meteen met een trip naar Amerika.
05.00 uur is echt geen tijd voor mij. Nadat ik hem afgezet heb ben ik snel weer naar huis gereden om terug mijn bed in te gaan. 
Vandaag was het de laatste volle dag voor oma. Morgen zit haar maand Curacao er weer op en vertrekt ze terug naar Nederland. 
Vandaag dus de laatste mogelijkheid om wat leuks te gaan doen.
Het werd de struisvogelfarm. Ik was er zelf ook nog niet geweest, dus voor mij was het net zo nieuw als voor haar.
Met een safari jeep werden we over het terrein gereden. We hebben uitleg gekregen over het verschil tussen emoes en struisvogels, weten nu alles over de paringstijd, over het broeden en over het verendek. 
Tuurlijk kon er ook nog gevoerd worden. Ik heb het niet zo op vogels, maar zo achter een hek vind ik prima.


Hier zie je Rutte, Roemer en Samsom discuseren onder het genot van een hapje en een drankje.
Wilders wil ook meedoen, maar komt er niet tussen. Zie je, het is gewoon net als die struisvogelpolitiek in Den Haag.
Na ons uitje reden we door naar één van onze fosters. Zij heeft een moederhond met twee pups.
Éen van die twee pups gaat naar Nederland. Omdat ik dat ga regelen is het handig als het hondje bij mij is. Vandaar dat ik haar vanmiddag heb opgehaald. 
Het andere pupje blijft nog even daar achter. Daar moeten we eerst een baasje voor zien te vinden.


Het kleine meisje ging met ons mee. Bailey gaat ze heten. Klein maar fijn.
Ze liep al snel heerlijk rond hier en heeft iedereen in de pocket met haar lieve koppie.
Ze heeft het zelfs voor elkaar gekregen dat ze de hele avond bij oma op schoot gelegen heeft.
Slim ding!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten