dinsdag 9 augustus 2016

Ik ben zielig

Als vakanties voorbij zijn en bijna het normale leven weer begint betekent dit voor mij ook weer terug in de routine. Tennis begint deze week weer en het surfen de week erna.
Maar het kon niet uitblijven dat ook de bezoekjes dierenarts weer van start zouden gaan.
Ik had onder andere Kaya en Bailey bij me. Kaya vertrekt volgende week richting Nederland.
Zij moest nog haar derde enting. 
Op de heenweg was ze zich nog niet bewust van hetgeen dat komen ging. Heerlijk hangend genoot ze van haar autoritje.


Maar eenmaal aangekomen was het toch echt een stuk minder leuk. Eigenlijk meer helemaal niet leuk.
Demonstratief ging ze dan ook in de 'ik ben zielig en doe mij dit niet aan' houding. Mocht die sportambitie nou niks worden, kan ze altijd nog bij het toneel. Wat een drama queen!


Zieliger was het eigenlijk voor Bailey, nou ja meer voor de baasjes van Bailey.
Bailey zou volgende week ook mee naar Nederland vliegen, maar ze mag nog niet. Ook al weten we dat ze oud genoeg is, omdat we weten wanneer ze is geboren. Maar dat telt niet. Geboortedatums zijn te frauderen. Als graadmeter wordt het wisselen van de tanden aangehouden, daar is niks in te frauderen. Net als kinderen wisselt de één vlotter dan de ander. Bailey heeft helemaal nog niks gewisseld.
Helaas moet het baasje dus nog even geduld hebben en ik op zoek naar een extra vluchtbegeleider.
Nou is het geen straf om deze dame nog iets langer in huis te hebben. Ze is de kleinste, maar doet echt niet onder voor de rest. Het is een genot om te zien hoe ze meedraait in de roedel.


Vanmiddag heb ik weer visite mogen ontvangen die graag wilde zien hoe wij hier te werk gaan en naar de hondjes kwamen kijken. 
Ik maak graag tijd vrij om hierover te vertellen. Ik hoop altijd door de tijd te nemen te kunnen laten zien hoe nodig ons werk is en hoe dankbaar het is. Als iedereen die bij mij geweest is dit nou weer door verteld komen we aan steeds meer volgers, vluchtbegeleiders en hopelijk ook donateurs. 
Vanavond had ik even een hond vrije avond. Het gebeurd niet veel, maar ik ging met een groep dames naar de film. Zonder kinderen, geen honden zorgen, gewoon echt even ontspanning. 
De film bad moms kan ik alle mama's onder ons aanraden.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten