maandag 20 augustus 2018

Vakantie ideeën

Vanmorgen dus geen blog. Een hartverzakking voor vele, sorry. Het was gisteren te laat, te moe, te veel.
De dagen zijn nog steeds lang, maar ook veel van hetzelfde. Wat is nog leuk om te benoemen, ik vind het lastig worden.
Voor mijn gevoel kan het voor de lezers toch niks aan zijn om weer te lezen dat er in de tuin gewerkt is, of dat ik weer dozen heb staan uitpakken.
Maar mooier kan ik het niet maken, dit is wel wat het is. 
Misschien tijd voor iets heel anders. Nu we weer in Nederland wonen zouden we graag Europa wat meer willen verkennen.
Ik zou heel graag eens willen horen welke ervaringen iedereen heeft. Wat zijn mooie plekken om te bezoeken? Mag met honden of zonder. Ik ben meer van de natuur dan van de gebouwen, maar een mengelmoes is zeker een optie. Beetje cultuur en een beetje natuur. 
Dus zeg het maar, ik ben heel benieuwd. Waar moeten we heen? Wat moeten we echt gezien hebben en waar heb je goed geslapen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten