woensdag 8 augustus 2018

Bank hangen

Ik zie door de dozen het bos niet meer. Dat je iets nog steeds niet gevonden hebt en zeker weet dat het mee is gegaan!
Dat je precies dat ene ook nu wilt hebben. Nou ja, frustratie alom dus. Ik wil gewoon dat het klaar is. Wil van mijn nieuwe bank genieten en ordinair tv hangen. 
Het is veel van hetzelfde op dit moment. Opruimen, opnieuw bekijken of we iets echt nog wel gaan gebruiken en zo niet weg doen, dozen schuiven, keuken inruimen, niet weten waar je het moet laten en het dan maar op het aanrecht laat staan. En vervolgens je groen en geel ergert aan alles wat op het aanrecht staat. 
Boodschappen doen we nog steeds dag voor dag. Het zit nog steeds niet in het systeem om voor meerdere dagen te halen. Plus om uitgebreid boodschappen te doen moet je de tijd nemen, en die heb ik niet. 
Het Curaçaose tuig doet al wel aan bank hangen. Zij hebben het beter voor elkaar. Die hebben er al meer uren op doorgebracht dan ik. Goedgekeurd door het doggiekeurmerk. Nu ik nog.
Morgen maar weer verder, want voor vandaag hebben we het echt wel gehad. Ga aan het matrassenkeurmerk werken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten