dinsdag 21 augustus 2018

Curaçaose cactus

Zo, die vraag tussendoor over een leuke vakantiebestemming was super nuttig. Ik ga op mijn gemak eens alles bekijken en zien welke keuze we gaan maken. Het is pas voor volgend voorjaar, maar zeker leuk om vast mee bezig te zijn.
Ik zag ook in één van de reacties de vraag over hoe het met de kat ging.
Daar gaat het prima mee, maar hij is wel nog steeds bij zijn logeeradres. We zijn nu bijna zo ver dat we hem kunnen ontvangen.
Er gebeurde de afgelopen weken te veel in en om het huis waardoor ik zijn veiligheid niet kon garanderen. Ik wil heel graag dat hij zeker de eerste twee weken niet buiten komt. Eerst maar eens wennen aan de nieuwe omgeving. Maar ja, hem binnen houden met zo veel bedrijvigheid in huis is lastig.
Vandaag stond één van de laatste activiteiten gepland waar de deur voor open moest blijven staan.


Vanmiddag is er nieuwe bekleding op de trap gelegd. De stoffeerder moest natuurlijk in en uit lopen en buiten snijden.


Het ziet er nu weer gelikt uit en de deur is weer dicht.
Op zulke momenten zit het Curaçaose tuig in de tuin. Een prima plek waar ze niemand tot last zijn en ook absoluut niet weg kunnen. Zij niet, de kat uiteraard wel. 
Alleen drie keer raden waar het tuig zich dan ophoudt? Ja natuurlijk in die net vrij van onkruid geharkte bakken. Ze doen hier een Curaçaose cactus na.


Staat best leuk toch? 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten