donderdag 23 augustus 2018

Heerlijk in de mand

Die manden zijn voor onze honden toch wel een heel belangrijk iets. Hoe had ik het in mijn hoofd kunnen halen te bedenken dat ze wel zonder konden.
Nee hoor, ze kunnen echt niet zonder. Nog geen minuut. Dat bewees Luna wel.
Als je even wilt stofzuigen en dweilen op de plek van de manden had zij natuurlijk net bedacht dat het tijd was voor haar powernap. Nu en ook echt niet over 10 minuten ofzo.
Dan ben je bezig en zie je dit als je langs de manden loopt.


Doe je ding maar hoor baas, ik lig prima hier.


Het is me ook een pretletter die Luna. Ze is er al die tijd in blijven liggen. Ik zou denken dat het zo schuin helemaal niet lekker lag, maar voor Luna maakte het niks uit. Ze kwam dan ook niet in beweging toen ik alles weer wilde terug zetten. Dat moest ik een soort van vriendelijk vragen dan wel eisen.
Tico had wel gewacht tot het moment dat alles weer op zn plekje stond. Die kan ook zo genieten. Je krijgt er de neiging van om naast te gaan liggen, heerlijk.

En Lexa dan. Die zit vooral waar ik zit. Ik zit over het algemeen niet zo veel in de mand, zij dus ook niet.
Vanavond was ik in de weer met de administratie van rescue paws. Lexa helpt mee, die ondersteunt op afstand.


Daarna had ik nog even een bankmomentje. Lexa dus ook. Het is wel aandoenlijk hoe ze me volgt. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten