woensdag 27 juni 2018

Getuige van iets moois

Misschien heb je het al gehoord of heb je me zelfs op tv gezien, maar vanmorgen was ik nog vroeger op pad dan dat de container er was.
Vanmorgen werd gestart met de grond bouwrijp maken voor het Kluivert center.
Een heugelijk moment en voor mij heel mooi om dit nog mee te krijgen. Zoals gisteren al gezegd sluit ik vandaag een hoofdstuk Curacao, maar kon ik getuige zijn van de start van iets prachtigs. 



De bulldozer baant zich een weg door de struiken. Eerst met een pad en daarna zal hij het eerste deel waar de honden komen ontdoen van de prikkers.
Daarna weer naar huis waar inmiddels druk gewerkt werd. Het werd in no time een huis vol witte dozen.


Je voelt je al snel een beetje te veel als je er rond loopt. Je kunt op zo’n moment ook niks.
De honden hadden we in de kamer opgesloten. Dat vonden ze maar raar. 


Lexa had prachtig uitzicht op de container.



Aan het eind van de middag zijn we naar onze tijdelijke woning vertrokken. Hier verblijven we tot 15 juli.
Dan straks in Nederland ook weer drie weken in een huisje. En dan begin augustus komt de container pas in Nederland aan en kan hij uitgepakt gaan worden.
Tot die tijd leven we dus op vakantieparken en uit onze koffers. 
En dan waren we nog vergeten te melden dat ook Maud gezond en wel was gearriveerd. Hoe bedoel je een drukke dag vandaag.
Ik ga nu dan ook snel slapen. Morgen ook weer een volle dag.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten