zondag 10 juni 2018

Alle voorbereidingen voor het aankomende sterilisatie project zijn in volle gang. Toch sta ik er redelijk buiten. Ik ben bewust niet in de voorbereidende commissie gaan zitten, omdat ik wist dat ik die tijd niet had.
Ik merk nu ook dat ik eigenlijk tijd te kort kom. Er liggen elke dag weer vele berichten en mailtjes te wachten. Natuurlijk wil ik iedereen tegemoet komen en beantwoorden, maar er moeten nu toch ook echt zaken geregeld worden voor het vertrek. Ik moet morgen naar aqualetra, al bellen of appen ze me 100 keer.
Als straks het steriliseren echt van start gaat zal ik zeker delen aanwezig zijn. Ik help waar ik kan, maar doe ondertussen wat ook belangrijk is.
Zo ga ik deze week de papieren in orde maken voor het vertrek van Duvel. Hij vliegt vrijdag, zijn begeleiders willen donderdag met mij naar de veterinaire dienst. Vrijdag is ook het afscheid van het werk van Erik. Ik hoef zeker niet uit te leggen dat ik dat stukken minder belangrijk vind. Ik ga eerst zorgen dat de kat in de bench met tig tyraps aan zijn deurtje veilig achter bij hato in de airco staat en daarna ga ik naar het afscheid.
Verder nog op de agenda deze week nog twee keer veterinaire dienst, drie keer hato, tuikantoor voor aanmelden hond, pinedoe (alarmopvolger), opzeggen rekening bij de bank, nou ja en nog wel wat regelzaken. En dus ergens tussendoor nog helpen met de enorme klus van het steriliseren van 400 honden.
We gaan zien wat er wel en niet lukt. Het zal in ieder geval een drukke week worden.
Daarom vandaag op het maken van een flyer na even wat rust. Een klein momentje even voor mezelf. Oké, samen met de honden dan.
Die vinden het maar wat raar als ik buiten op een bedje zit. Die kijken dan een soort van dit kan toch niet! Nee vaak inderdaad ook niet, maar nu even wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten