donderdag 7 juni 2018

De deur uit

Het was weer zo’n drukke dag dat ik gewoon vergeet foto’s te maken van de honden.
Ik heb wel een foto van de wasmachine en het bed van Maud, maar of die nou interessant zijn om hier te delen.
Die gaan op marktplaats of een andere site voor tweedehands artikelen. Ik ben nu foto’s aan het maken van items die we nog gebruiken, maar die niet mee terug gaan. Deze kunnen pas na het inpakken verkocht of eigenlijk opgehaald worden. Heel veel eerder te koop aanbieden leek me niet heel zinvol.
Ja het bed van Maud had natuurlijk weg gekund, maar dat vond ik zielig voor duvel. Die slaapt ‘s nachts in de kamer van Maud op haar bed. Als ik het bed zou verkopen kon hij nergens meer op liggen. Ja op de grond, maar dat vond ik sneu. In mijn kamer is niet handig omdat hij er nog wel eens uit wil zo midden in de nacht. En in de huiskamer laten werkt ook niet, omdat hij dan juist weer mijn kamer in wil. Ook midden in de nacht. Dus om goed te maken dat hij niet bij mij mag slapen omdat ik toch echt de deur niet kan open houden in verband met de airco, heb ik het bed nog niet verkocht. Je bent dierenvriend of niet toch!
Over een week verhuisd hij naar Nederland, dan kan het bed de deur uit. 
Vanavond waren wij de deur uit. We waren uitgenodigd om te komen eten door één van de fosters waar ik altijd contactpersoon voor ben geweest. 
Het etentje was als een bedank voor het altijd er zijn en een luisterend oor. Hoe lief!! Het was erg gezellig en alweer snel laat. De dsg is weer voorbij gevlogen. Morgen alweer vrijdag, pfff.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten