dinsdag 19 juni 2018

Duvel on holiday

Of ik me zorgen maak om Duvel? Nee totaal niet. Die heeft het prima voor elkaar. Een vijf sterren hotel kan hier niet tegenop.
Hij werd afgelopen zaterdag met liefde ontvangen. Daarna snel door naar huis om de kattenbak te introduceren. 
En een hapje te eten natuurlijk. Net als de honden heb ik de kat op zijn reisdag na 12.00 uur s middags niks meer te eten gegeven. Dit doen we om te voorkomen dat ze de bench enorm bevuilen of dat ze 9 uur met een gevoel van aandrang zitten, dat is net zo zielig.
Het gaat prima met Duvel. Hij heeft al allerlei lekkere plekjes ontdekt.
Zo ligt de bench van de hond meer dan uitstekend.


Boodschappenkratjes ook. En om het feest compleet te maken werd daar een mandje ingelegd.



 Naar buiten mag hij niet, naar buiten kijken wel. Dat is dan denk ik het enige dat tegenvalt, want verder heeft meneertje niks te klagen. Deze vakantie bevalt hem wel.


Ik hoop dat hij tegen de tijd dat wij er klaar voor zijn nog wel mee wil. We zullen ook zo’n kratje scoren, dan komt het vast wel goed.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten