zaterdag 5 november 2016

Nieuwe volger

Ik heb er sinds vanmorgen weer een volger bij. Niks bijzonders zou je zeggen. Ik heb via Facebook dagelijks nieuwe vrienden en volgers die graag mijn blogs meelezen.
Maar deze volger leest geen blogs, dit is een volger op vier poten.
Sinds vanmorgen hebben we weer een pup in huis. Dit ontzettend lieve meisje werd gisteren langs een drukke weg gevonden. Iets verderop lag haar doodgereden moeder. Als ze niet door Mascha opgemerkt was dan had ze nu waarschijnlijk ook niet meer geleefd. Het is op die plek zo gevaarlijk.
Gisteren heeft ze bij Mascha gelogeerd, maar die heeft nog een pup die niet geënt is.
Om geen risico's te nemen kon ze beter ergens anders heen. Ach, dan maar bij mij.
Ik heb geen puppenvriendjes, maar wel een aantal hondenvriendjes. Misschien is dat ook leuk.
Ben ik niet om op te vreten?


Ze is nog een beetje mager, maar verder helemaal gezond. En zo blij, echt een blij ei. Ze huppelt de hele tijd achter je aan. Onze nieuwe volger dus.
Helaas gaat dat niet zo snel met de twee zwarte dames bij Bullenbaai. Die huppelen nog lang niet.
Ze kwamen wel uit de bosjes toen ik met het voer bezig was.


Ik had het voer redelijk dicht bij me in de buurt gezet. Kijken of de honger ze over hun angst kon zetten. Ik had lekker blikvoer meegenomen, dat ruik je op afstand. Het was gelukkig voor hun lekker genoeg om te komen eten.
Als je ze zo dichtbij hebt zie je pas hoe mager ze zijn.


Er werd al gekwispeld nadat er gegeten was. Ik voorzie dat dit verhaal wel een goed einde gaat krijgen.
Vanavond hebben we nog even lekker met de honden gewandeld. Het waaide vandaag eindelijk weer eens wat waardoor de temperatuur ook beter uit te houden was. Dan heb je zowaar aan het eind van dag zelfs nog wat energie over om te lopen.


Even genieten van het uitzicht en dan met z'n allen weer naar beneden. Een rondje van half uur, maar de honden vinden het oke. Die zijn tevreden.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten