maandag 11 april 2016

We blijven feesten

We feesten vandaag gewoon nog even door. Wel heel kleinschalig, eigenlijk meer alleen in gedachte, maar toch staan we er bij stil.
Vandaag zijn we namelijk 19 jaar getrouwd. In de tijd waarin we nu leven is het helemaal niet zo vanzelfsprekend meer dat je nadat je elkaar het jawoord hebt gegeven ook daadwerkelijk de rest van je leven samenblijft.
Het kost ons gelukkig weinig moeite en ik voorzie dat we met gemak de 50 jaar ook nog wel gaan halen. In die tussentijd zal ik de vuile sokken naast het bed ook blijven opruimen.
Maar ach, dat doe ik wel voor meer mannelijke gezinsleden. Geen rede om te scheiden toch?



Nadat ik vanmiddag met Youri naar de orthodontist ben geweest hebben we een stop gemaakt bij het dierenasiel.
Vorige week kwam de oproep van het asiel om voer. Behalve ik zelf zijn er vele particulieren en bedrijven geweest die een bijdrage hebben gedaan. Ze hebben echt enorm veel gekregen. Het was hartverwarmend! Nu zijn er ook een aantal bloglezers die een bijdrage voor voer gedaan hebben.
Ik wilde graag weten of dit nodig was, vandaar mijn stop bij het asiel.
Ik heb overleg gehad met de beheerster en zij vertelde dat ze qua honden en kattenvoer nu wel een tijd vooruit kon. Er waren nu andere artikelen die hard nodig waren zoals nexquard (medicatie tegen teken) en kattengrind, heel veel kattengrind.
Bij goedvinden van de gulle gevers zal ik dus deze week mijn auto volladen met onder andere kattengrind en ze daar blij mee maken. Vind het wel zo netjes dat het bedrag dat geschonken is voor het asiel ook daadwerkelijk daar terecht komt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten