zondag 3 april 2016

Top

Gisteravond om 22.00 uur ging toch echt het licht uit. Langer dan dat was het opblijven niet vol te houden. Maar 22.00 uur is een mooie tijd, ik was niet ontevreden.
Het is na zo'n lange vlucht die je uit je ritme haalt altijd even afwachten hoe laat je 's morgens wakker wordt. Het liefst zo laat mogelijk, maar soms valt dit erg tegen en lig je om 04.00 uur al naar het plafond te staren.
Ik werd om 07.00 uur wakker. Mooie tijd, dus niet ontevreden. Ik ben altijd sneller in het ritme op de terugweg dan op de heenweg. 
Bij het ontbijt was het extra genieten. Ik had als verrassing uit Nederland een feeststol meegenomen.
We hebben ze hier op het eiland wel, maar ze smaken toch anders.
Het was ruim 2 jaar geleden dat we een echte lekkere stol gegeten hadden. Wat een luxe!


Vanmiddag heb ik de puppendametjes weer opgehaald. Wat waren ze in twee weken gegroeid!


Lilly was tot twee weken geleden een stuk kleiner dan Layla, maar nu is er bijna geen verschil meer.
Het was heel grappig om te zien wat er gebeurde toen we de dametjes weer in de tuin zetten.
Bij Floppy was er direct herkenning en zij wilde het liefst ook direct starten met spelen.
Luna en Tico kwamen ook gedag zeggen. Er werd even gesnuffeld en gelikt en daarna was het oke.


Toen alles en iedereen weer tot rust gekomen was heb ik één van de nieuwe beessies gepakt.
Ik heb er nu vier op reserve en een knuffelslang. Ik kan mooi vooruit dankzij mijn lezers! Top.
En top vond Floppy het ook. Zij was de eerste die er mee speelde.
Ze heeft de hele tuin er mee rond gerend. Het was zo grappig om te zien.


Daarna heeft tante Luna de pups een les "hoe te spelen met een oranje pluizige slang" gegeven.
De pups keken aandachtig toe.


Het was net of de pups niet weg geweest waren. Dat was 's avonds ook zichtbaar.
De foster waar ze tijdelijk gewoond hebben heeft geen kat. Maar hier wisten ze het nog precies hoor, ook al was het twee weken geleden voor het laatst.
Nadat de kat gegeten heeft krijgen de honden het laatste restje.
Kijk ze eens braaf wachten. Als ze je met zulke oogjes aankijken zou je bijna een nieuw blik voor ze openen. Bijna is gelukkig niet helemaal. 


 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten