donderdag 28 april 2016

Baby ding

Vanmorgen tijdens het lezen van Facebook kwam ik op een vraag en aanbod pagina terecht.
Ik zag dat iemand een soort klein matrasje verkocht met opblaasbare randen.
Het geheel was van plastic en de randjes ongeveer 10 centimeter hoog.
Moest meteen aan mevrouw Getsie en Derrie denken. Als ze op deze manier met water konden spelen was dat misschien wat schoner en gecontroleerder dan wat ze nu deden.
Ik heb op de advertentie gereageerd in de hoop dat het matrasje/ badje nog aanwezig was.
Het heeft de afbeelding van Nijntje. Helemaal mijn ding, ben groot fan van Nijntje Pluis en Dick Bruna.
Ik heb vrijwel de gehele reeks Nijntje peuterboeken, maar dat terzijde.
Al vrij snel kreeg ik bericht dat het oke was en ik het kon ophalen.
Het mocht bij haar werk, bij een kinderdagverblijf. De naam werd genoemd met de opmerking dat ik het vast wel kende. Haha nee, mijn kinderen zijn al jaren de kinderdagverblijf leeftijd voorbij. Maar ik snap de logica. Ik kom natuurlijk een of ander baby ding ophalen.
Maar natuurlijk heb ik dat dagverblijf heus wel gevonden. En het badje gekocht.
Morgen gaan we het opzetten. Ik ben heel benieuwd wat ze er van gaan vinden.
Foto's zullen volgen uiteraard. 
De rest van de dag stond eigenlijk in het teken van boodschappen doen. Hondenvoer kopen was één van de dingen die op mijn lijstje stond. Dat gaat er hier hard doorheen. 
Zoals het er nu naar uit ziet kan ik morgen niet weg. Waarom niet? Dat vertel ik morgen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten