zondag 24 april 2016

Fotomomentje

Het wordt steeds drukker in de herberg.
Kleine Lola die door een vriendin gefosterd werd logeert nu ook hier.
De foster ging op vakantie en Lola mag nog lang niet vliegen. Tja, ik heb nog zo'n klein apie hier rond rennen, daar kan ze dan mooi mee spelen.


Het is nu wel volle bak en dat grotendeels met honden die wachten op de leeftijd dat ze oud genoeg zijn om te mogen vliegen.
Layla en Lilliy mogen over 2 weken. Lola duurt nog wel even. Zij gaat pas 7 juni.


Zoals je kan zien ben ik druk met de camera in de weer geweest. Daar is zo'n zondag een uitstekende dag voor. We hadden eigenlijk geen afspraken, ik heb alleen Maud naar een beachfestival moeten brengen. De rest van de tijd was aan ons zelf. Dat betekende dus foto's maken voor adopties.
Zonder foto's worden de honden niet geplaatst. Logisch natuurlijk, je wilt wel weten over wie of wat we het hebben. Een foto kan het maken of kraken. Het verhaaltje erbij natuurlijk ook.
Ik heb nu goede foto's van Floppy en Toby. Toby wordt een makkelijke plaatsing. Dat is een echte gezinshond. Dankbaar, blij en makkelijk.


Heel stiekem hoop ik dat deze knuffelkont naar Nederland mag. Het is echt een schat.
Floppy zou het wel erg zwaar krijgen in Nederland. Die is nog voor veel bang. Ik denk dat uitlaten in straten met verkeer echt wat veel gevraagd is. Zij is beter af hier op Curacao in een tuin samen met een andere hond. We zullen zien wie er gaat reageren.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten