zondag 29 april 2018

Wat doe je?

Er is niks zo fijn dan genieten van wat je hebt. Ik heb een fijn gezin, een boel leuke honden om me heen en een zwembad.
Een zwembad? Je zou het bijna vergeten. Zonde om daar niet nog even optimaal van te genieten en te beseffen dat het super bijzonder is.
Dat ik een bikini aan ging doen werd meteen opgemerkt.


Wat ga je doen baas? Waarom trek je midden op de dag je kleren uit? O waarom doe je nu weer wat anders aan?


He jij daar, bemoei je er niet mee. Ik stuur ze wel weg hoor baas. Kleed jij je maar rustig om.
Toch fijn al die hulp van viervoeters. Ook daarna op het bedje wisten ze me wel te vinden. Maar het is me gelukt en ik heb zowaar een tijdschrift uit kunnen lezen. 
Dit gaan we maar eens proberen vol te houden tot vertrek. 
Aan het eind van de dag is het zo mooi om te zien hoe iedereen zich weer in zijn eigen mandje nestelt en daar totaal ontspannen in ligt. De bullenbaaidames liggen vaak al eerder dan dat ik zelf naar de slaapkamer ga. Ieder hun eigen plekje, en zoals je ziet wordt dat gewaardeerd. 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten