vrijdag 27 april 2018

Koningsdag gevoel

Ik kan zo ontzettend genieten van Pluto. Pluto is het laatste pupje dat over is gebleven van mama Astra.
Mama Astra kreeg ik vandaag trouwens een foto van, is ze niet prachtig!


Pluto heeft een heel zacht en broos karakter. Hij is niet extreem bang, maar meer behouden en daar is niks mis mee.
Pluto kan enorm goed zichzelf vermaken. Dat vindt hij ook leuk, want keuze uit speelmaatjes is er natuurlijk genoeg. Maar toch rent hij net zo hard in zijn eentje door de tuin als dat hij dit doet met de andere. Het is zo aandoenlijk om te zien hoe hij dan rondjes rent met een knuffel in zijn bek. 
Lekker schudden en dartelen, ik word daar gewoon blij van.



Blij werd ik vandaag ook van mijn eigen vrijmarkt. Niet op een oranje kleedje, maar gewoon thuis achter mijn pc.
Gisteren natuurlijk overal foto's van gemaakt en vanmiddag op Facebook geplaatst. 
Blijkbaar waren de dingen die ik in de verkoop had precies de dingen die half Curacao net nodig had. Of ik ben te laag met mijn prijzen geweest. Maar maakt niks uit. Weg is weg en ik ben er alleen maar blij mee dat er interesse voor is.
Morgen is de grote ophaaldag. Het is even afwachten of dan alles ook echt opgehaald wordt. Zo niet dan heeft bijna elk artikel wel een reserve koper. 
Heerlijk zo'n uitverkoop en zo had ik toch een beetje het Koningsdag gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten