woensdag 4 april 2018

Er komt geen lente meer

Nou, vandaag moest het er maar eens van komen. Een dagdeel Ikea. Een dagdeel, een dag is wat te veel van het goede. Op een gegeven moment heb ik het wel gezien. Ik had op zich wel een goede dag uitgezocht. Niet te druk en geen gillende/ jankende kinderen. Die zaten of op school of lagen in de ballenbak. 
Ik heb gezien wat ik gezien wilde hebben. De bankstellen zitten goed en de prijs is netjes, maar de kleur die ik in gedachte heb verkopen ze niet.
Nog maar even verder zoeken dus.
Ruim voor de spits ben ik weer huiswaarts gegaan. De spits is wel iets om echt rekening mee te houden. Het is niet kruipend de caracasbaaiweg over, maar drukte met links en rechts auto's en als het tegen zit ook nog regen. Als het niet nodig is dan vermijden we het liever.
Meteen op de terug weg de boodschappen gedaan. Het blijft een feestje om hier door de supermarkt te lopen.
Vandaag wat zuivel gehaald. Dat eten we op Curacao vrijwel nooit. Het is er wel, maar ik vertik het om €5,00 voor een pak vla te betalen.
Als je nu twee pakken voor €2,00 kunt halen voel je je op Curacao helemaal bedrogen.
Op het pak zagen we wel wat opmerkelijks. Dat gevoel van depressiviteit door het slechte weer is denk ik ook doorgeslagen naar de fabriek van Campina.
Op de pakken maken ze reclame voor de herfstvariaties. Ik denk dat de medewerker van de pakken het maar heeft opgegeven. Er komt geen lente meer jongens, we gaan meteen weer door naar de herfst. Of hij denkt dat hij in de herfst is blijven hangen.
Hoe dan ook, ben wel heel benieuwd als ik morgen weer in de winkel ben of ik die pakken met herfstvariaties dan ook echt kan vinden. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten