zaterdag 28 april 2018

We houden hem erin

Na gisteren met m'n iPad op een oranje kleedje te hebben gezeten was het vandaag ophaaldag.
De grote vraag is dan natuurlijk of iedereen zich aan zijn woord houdt. Ik hoor daar veel mensen over klagen en mocht het vandaag dan ook zelf ervaren.
De eerste 'klant' zou om 9.45 komen, maar is niet geweest. Lekker dan. Zonder ook maar iets te melden. Waar is het fatsoen tegenwoordig gebleven.
Dat je ergens vanaf ziet kan, maar meldt het gewoon even. Ik stuur heus de hond niet op je af. Hooguit een heel swat team.
Maar mocht diegene nog op de lijn komen dan heeft hij mooi pech, het artikel is naar de volgende gegaan.
Alle andere kopers zijn gelukkig wel geweest. Het was hierdoor tussen 10.30 en 16.00 een zoete inloop. Waren de honden om 10.30 nog bloedfanatiek, om 16.00 uur hadden ze het wel gezien. Gelukkig maar, want met zo vele maken ze flink herrie. 
Het was mooi dat iedereen om 16.00 uur geweest was. Ik wilde namelijk graag een stukje lopen met de honden. Ik heb dat uiteindelijk gecombineerd met het ophalen van Youri. Die heeft weer een dag gewerkt en moest om 18.00 uur opgehaald worden. Een mooie tijd, want hierdoor was wandelen qua temperatuur goed te doen.
Als Tico en Luna los mogen zijn ze niet te houden. Luna moet en zal vooruit sprinten.


Tico rent dan mee maar komt ook weer snel terug. Die is heel baasgericht en blijft beter in de buurt. Luna komt zich ook wel weer melden, maar dat is dan van korte duur en dan gaat ze weer. Ach ik vind het prima. Als ze maar komt als ik haar roep. 
Ondertussen genieten we van het prachtige uitzicht.


En als dan om 18.05 de telefoon gaat kan ik Youri vertellen dat ik inmiddels weer bijna beneden bij de auto ben.
Zo heb ik mooi twee dingen kunnen combineren. De honden vonden het echt een geweldig initiatief. Ik denk dat we hem er in houden. Waarom ook niet, ik moet elke zaterdag toch die kant op.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten