donderdag 19 april 2018

Mooie update

Het mooie weer in Nederland geeft leuke plaatjes van onze westpointers. Die zijn natuurlijk wel een flink heet zonnetje gewend en vinden het niet snel te warm. Zo kwamen er dus foto's binnen van mensen in de schaduw en Westpointers vol in de zon. Pakken wat je pakken kan zullen ze wel gedacht hebben.
Ik kreeg vandaag wel meer leuke foto's binnen. En gisteren toevallig ook.
Gisteren kreeg ik Ted. Wat is hij toch prachtig. En de clown zoals hij hier was is hij nog steeds. Kijk hem zitten met z'n dikke billen tegen Karel.


Hij was zo bijzonder met z'n pluizige vacht. 
En laat ik nou net vandaag een update van Lady krijgen. Lady heet Buddy en doet het ook uitstekend. Ook zij is flink gegroeid en heeft haar lange haren nog.


Aan haar pootjes te zien is ze nog niet uitgegroeid. 
En Mickey, ook die doet het super goed en geniet van het mooie weer. Hij is natuurlijk nog maar een maand in Nederland, maar voelt zich er helemaal thuis.


Zo leuk om op de hoogte gehouden te worden over je ex fosterhondjes. Ik ben ooit een fosteralbum gestart waarin ik alle honden beschreef die we gefosterd hadden. Met een beginfoto en een eindfoto. Het is er bij in geschoten om het bij te houden, maar wel leuk om dat alsnog aan te vullen.
Ik ben dan ook wel heel benieuwd hoeveel het er uiteindelijk geweest zijn. Ik kan ze nu wel tellen en afronden, want er komt toch niks meer bij.
Wat ik nog foster probeer ik te plaatsen, maar nog aannemen kan echt niet meer. 
Hopelijk lukt het me voor alle een fijne plek te vinden. Vanaf volgende week gaan we nieuwe foto's maken en ze aanbieden. En dan duimen dat we een plek voor ze vinden. Zo niet dan verhuizen ze naar een andere foster, maar liever niet. Ik rond het liever zelf af. 
Voor lieve Pluto gaan we ook ons best doen. Onbegrijpelijk dat daar nog niemand op gereageerd heeft. Ook hij heeft van die prachtige langere haren.
Ach, Pluto maakt het niks uit. Die vindt het prima bij ons. Die heeft geen idee dat er binnenkort een verhuizing aan zit te komen.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten