maandag 23 april 2018

Crimineel gedrag

Met de aankomende verhuizing in het zicht gaan we opnieuw kritisch door onze inboedel. Er zijn toch nog items gevonden die heel zijn, het is een wonder. Het is onder andere speelgoed van Youri dat nog mee heen is gegaan, vervolgens nooit is aangeraakt en nu dan ook niet terug hoeft. Wat nu al weg kan, kan vast op Facebook. Zo gezegd zo gedaan.
Ik heel braaf allemaal foto's gemaakt die ik op 2dehandscuracao wilde plaatsen. Daar was ik al wel lid van maar plaatste eigenlijk nooit wat.
Mijn geuploade advertentie moest eerst "goedgekeurd" worden. Oke, het zal.
Die werd vervolgens geplaatst. Mooi, daarna de rest dacht ik. Nou dacht het dus niet. Ik had meerdere advertenties geüpload, maar zag ze maar niet komen. Zie ik een messenger berichtje. Ik had me niet gehouden aan de regels en was uit de groep gezet. Nou ja! Ik had de regel overschreden van meer dan éen advertentie per dag. Ja ik weet het, het is gewoon crimineel gedrag wat ik laat zien. En in plaats van even melden van joh weet dat enz, nee hop zo verwijdert. Nou stik er lekker in. Op naar de volgende verkooppage. Eentje waar je wel meerdere advertenties per dag mag plaatsen. 


En met succes. Vandaag is al het eerste item opgehaald en volgen nog er deze week nog meer.
Nog een paar dagen en dan vertrekt Lola ( eerst Jacky). Ze is een grappige verschijning met haar flappies. Haar oren horen naar beneden te hangen, maar ze zitten meer omgekruld dan naar beneden. Het gaat eigenlijk vanzelf. Of zal ze zo hard rennen dat de wind ze om wappert? Hard rennen kan ze namelijk heel goed! Het is net een hazewindhond als ze door de tuin gaat. En haar zus doet natuurlijk dan ook lekker mee. Haar zus heeft de oren ook veel omgeklapt, maar het is toch vooral Lola die er vaak zo bij loopt. Ze heeft er in ieder geval echt geen last van. En ik ook niet, ik vind het wel grappig.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten