zaterdag 14 april 2018

Mislukt of gelukt?

En daar was alweer het weekend. De week is voorbij gevlogen. 
Youri is vanmorgen weer naar kokomo gebracht voor z'n zaterdagbaantje. Hij had er zin in, de laatste keer dat hij heeft gewerkt was 17 maart.
Hij zou vandaag dan ook nog zijn salaris van maart ontvangen. Een extra motivatie om te gaan natuurlijk. 
Ik zou boodschappen gaan doen, wat vegen en daarna niks meer. En onder niks meer versta ik hangen aan de rand van het zwembad met een boek en een drankje. Maar voordat ik boodschappen zou doen wilde ik eerst even alle berichtjes beantwoorden. 
Toen ik die klaar had kwam er net weer een aanmelding van een gezin dat hier op vakantie is en graag een hondenmaatje wil uitzoeken.
Dan pak je dat natuurlijk meteen weer op. Daar wil je direct op inspringen en ze honden voorstellen voor ze elders gaan informeren en kijken.
Daar ben je dan ook wel weer even zoet mee. Daarna een aanmelding nieuwe foster, een vakantieganger die op bezoek geweest was en nu de hond waar ze geweest was wil adopteren en nog een ouder stel dat morgen aankomt en ook op zoek gaat naar een nieuw vierpotig gezinslid. Daar moest ik nog wat info aan doorgeven. En toen was het 16.30 en moesten er nog steeds boodschappen gedaan worden. Blehhhhh.
Morgen wil ik perse met mijn eigen honden en een fosterhond op stap. Ik denk met Jacky. Zij mag binnenkort naar Nederland en mag nog wel wat bijgespijkerd worden. Of ik nog  aan even niks doen toe kom zal moeten blijken. Voor vandaag is het helaas mislukt.
Maar ik kijk liever naar wat wel gelukt is. Twee adopties, een nieuwe foster, een gezin dat morgenochtend z'n eerste bezoekjes aan honden gaat afleggen en een ouder stel dat een lijstje honden doorgekregen heeft die geschikt zouden zijn waar ze een keuze uitgaan maken. Ze willen in ieder geval bij mij langskomen voor Lexa. Duimen maar weer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten