donderdag 1 februari 2018

Siësta voor baby's

Vandaag was het weer een drukke dag voor alle honden. Twee keer was er visite en kwamen er vluchtbegeleiders kennis maken.
Dat is twee keer veel blaffen, twee keer gek doen, twee keer rennen en twee keer daarna weer tot rust komen.
Nou ja, dat tot rust komen geldt vooral voor de pups. Die worden moe van alle indrukken.
Drie pups heb ik. En Ted. En Ted is echt geen pup, dat vindt hij zelf.
Ligt de rest voor apegapen, Ted is nog steeds in de weer.




Tedje heeft van een afstandje de drie ukken bekeken en is weer vertrokken. Siësta houden is voor baby's. 
Ted speelt liever met de ratten. Of met FC bullenbaai. Als het maar groter is dan hij en niet kleiner. 
Ik had vanavond weer m'n tennisles. Daar moet ik altijd wel even zin voor maken. Nou ja, nee dat is het niet helemaal. Ik vind tennissen nog steeds super leuk, maar kijk altijd zo op tegen wat dan nog moet gebeuren als ik er van terug kom. Als ik tennis tot 20.00 uur en dan rond 20.30 thuis ben moet ik nog honden voeren, koffie drinken (ja moet), blog schrijven en douchen. Dat is nog een heel avond programma voor ik naar mijn bed kan. Ik probeer juist altijd rond 21.00 klaar te zijn en dan in de relaxmodus te komen. Maar als ik er dan eenmaal ben dan is het leuk en neem ik dat hele programma erna nog voor lief. Sporten is ook belangrijk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten