donderdag 22 februari 2018

Luna streek

Dat ze er nog in trappen bij mij! Als ik om 7.15 al naast mijn bed sta is dat eigenlijk bijna altijd om een hond voor een ingreep naar de dierenarts te brengen. Beter dus dat je dan maar niet beweegt en blijft liggen. Voor je het weet zit je in de auto en ben je onderweg naar iets waarvan je dan nog denkt dat het leuk is.




Het overkwam ratje en Astra vanmorgen. Hier hebben ze nog geen idee wat ze te wachten stond. De drukke ochtendspits was reuze interessant.
Niet lang daarna waren we op de plek van bestemming. Dat was ook nog wel oke, tot dat ik ze achterliet en ratje smekend door het gaas keek. Ze voelde zich verraden. 



Gelukkig weet ik dat ze morgen alles weer vergeten zijn. 
Toen ik ze vanmiddag kwam halen had ik Luna en buddy ook bij me. Ja elke rit wordt nuttig besteed.



Luna was toe aan een cocktail. Als het aan haar lag iets met blue Curacao gemixt met iets anders, maar het werd een cocktail distemper en Parvo. Dat was een tegenvallertje. En het werd nog erger, ze kreeg ook nog een rabies enting. Ze was het er niet mee eens en de bitch in haar kwam naar boven. Ze probeerde namelijk de dierenarts te happen. Niet gelukt natuurlijk. En alsof dat niet gebeurd was staat ze daarna gewoon de assistente een beetje in te palmen met haar charmes. Hoe erg kan je zijn. Nu Luna ook haar rabies heeft gehad zijn alle dieren die mee naar Nederland gaan klaar. Het kan maar gebeurd zijn.
En zo was dat ook voor buddy. Die kreeg haar rabies en chip. Zij is nu ook klaar voor Nederland. Buddy liet het allemaal maar gebeuren. Happen naar de dierenarts is gelukkig bij haar niet in haar koppie opgekomen. Dat is gewoon een echte Luna streek. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten