zondag 18 februari 2018

Even verversen

Een tijd geleden had ik problemen met mijn blog. Hierdoor kon ik ze niet via blogspot uploaden.
Heel lastig en eigenlijk is me nog steeds onbekend wat de oorzaak was.
Ik dacht dat het misschien aan de app lag en wilde deze verversen. Even eraf gooien en daarna weer op nieuw downloaden.
Maar nergens die app meer te vinden. Alleen andere nieuwere versies. Toen die er maar opgezet.
Ik zie alleen nu bij deze app dat die mijn foto's heel erg vergroot, hierdoor zien ze er korrelig en onscherp uit terwijl ze dat niet waren.
Lastig, misschien moet ik op zoek naar weer een andere blog app die mijn foto's er wel neerzet zoals ik ze gemaakt heb.
Vandaag heb ik deze foto gemaakt.



Nou ja, ik dus niet maar Erik.
Het was vandaag de beurt aan Astra om mee te mogen wandelen. De eerste 30 meter vond ze verschrikkelijk. En ineens was daar de ommekeer, het besef dat het eigenlijk best leuk was. Dat Tico en Luna het ook erg leuk vonden en ontzettend enthousiast deden hielp hier ook in mee.
En van ongeveer meegetrokken worden was het al snel dat ik achterop liep en Astra voorop. En zo is het gebleven. Ze had zelfs wel graag los gelopen net als de andere twee, maar daar is het nog wat te vroeg voor. Plus, het gaat om leren lopen aan de lijn. Dat ze los mee rent geloof ik wel.
We zullen haar nog regelmatig meenemen om extra te wennen, zodat ze straks ook Nederland geschikt is. Aan de meeste andere voorwaardes voldoet ze al, ze is zindelijk, sloopt niet, houdt van autorijden, lief voor kinderen enz. Ideale hond toch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten