Ik word dat dus oprecht van een dag zonder regen en met een straaltje zon. Mijn vitamine d peil is vandaag meteen meters de lucht in geschoten.
Mijn humeur daarintegen schoot met een diepgang naar beneden. Dat kwam door de enorme klantvriendelijkheid van KLM.
Vanmiddag gingen er drie honden van ons naar Nederland. Saampjes gezellig in éen bench.
Het inchecken ging nog prima, maar daarna volgde het buiten wachten bij de bijzondere bagage. Je wacht dan op een medewerker die de bench van je overneemt en scant. Dat is iemand van de vluchtmaatschappij.
En dat wachten duurde en duurde. Er was ons een tijd gezegd, maar die werd ruimschoots overschreden.
Binnen terug bij de balie een medewerker aangesproken die heel onbeschoft met z'n ogen begon te rollen naar een andere medewerker.
En dat terwijl we buiten dus echt al een uur stonden te wachten. Ik wist nu ik deze reactie van dit o zo vriendelijke personeel had gezien dat ik nog wel een tijd zou moeten wachten. Dat noemen we dan lekker klanten pesten. Reken maar dat ik hier een klacht over ga schrijven, hoe onbeschoft!
Voor de honden duurde het ook heel erg lang.
Na een uur en drie kwartier kwam er eindelijk eens iemand aangesjokt die verantwoordelijk was voor de bijzondere bagage.
Er kwam geen zinnig woord uit. Nog niet eens een excuus voor het lange wachten. Helemaal niks.
Ben ik blij dat de meeste honden met TUI vliegen. Daar gaat dat toch echt heel anders. Morgen sta ik er weer voor een tui vlucht. Dat doe je tenminste met plezier. Aardig personeel, vaak mogen we even voor met de bench enz. Waarschijnlijk hebben zij een andere cursus klantvriendelijkheid gedaan dan het personeel van klm.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten