vrijdag 9 september 2016

Nog één keer

Vandaag kunnen we wat betreft het blog snel klaar zijn.
Nog één dag heb ik genoten van iedereen om mij heen. Iedereen is na zijn werk naar mijn zus in Wateringen gekomen om gezamenlijk met elkaar te kunnen eten.
We hadden allemaal heerlijke verse hapjes gemaakt.
Nog éen keer een lekker vers brood van de bakker, nog één keer aardbeien eten en voor de laatste keer een bakje dubbel vla.
De Nederlandse aardbeien en de dubbelvla is op Curacao wel te verkrijgen maar zo duur dat ik het niet koop.
Het brood is in Nederland veel lekkerder. Daar kan geen bakker op Curacao aan tippen.
Nu we iedereen weer uitgebreid gesproken hebben en ik heerlijk verwend ben met Hollandse lekkernijen verlang ik ook wel weer naar thuis.
Heerlijk om man en kinderen straks weer om me heen te hebben en natuurlijk de honden.
Ben zo benieuwd hoe ze allemaal zullen reageren. Dit was voor de honden de eerste keer dat ik er niet was en de rest van de familie wel. Ik vermoed dat het onthaal grootst zal zijn.
Nu nog een korte nacht in het hotel naast Schiphol. Ik ben bewust hierheen gegaan om geen enkel risico te lopen mijn vlucht te missen.
Er kan zo veel misgaan. Aanrijdingen die files veroorzaken, verscherpte controles, rijen bij de douane.
Ik neem het zekere voor het onzekere en slaap op 10 minuten afstand van de vertrekhal.


Morgen om 10.00 vertrekken ik weer voor een 9,5 uur durende vlucht naar huis.
Kan niet wachten om weer thuis te zijn.
Dag Nederland, tot volgend jaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten