vrijdag 2 september 2016

Mijn fosterhulp

Ik zal maar niet zeggen waar wij heel blij mee waren vandaag.
Het is nat en komt uit de lucht. In Nederland valt het 300 van de 365 dagen in het jaar en op Curacao op dit moment maar zelden. Nou?? Precies, regen!


Als het dan weer eens regent ruikt het meteen zo lekker. Een heerlijke geur, net als dat ik de geur van gemaaid gras ook zo lekker vind. 
Onze westpointers houden niet van regen. Dat wordt nog wat als ze straks mee gaan naar Nederland, dan zullen ze toch echt regelmatig in de regen uitgelaten gaan worden. Nu komen ze snel naar binnen en wachten tot het droog is. Misschien kan ik van die parapluutjes kopen waarmee ze droog uitgelaten kunnen worden.


Eh nee, bij nader inzien wil ik daar toch niet mee gezien worden. 
Tico kwam even melden dat hij binnen was vanwege de regen. Hallo Tico.


Tico is nu ruim 2,5 jaar en heeft zich ontwikkeld als een hele lieve sociale stabiele hond.
Hij is echt degene die mij helpt in het fosterproces. Alle fosterhonden zijn ook altijd gek met hem.
Ze willen graag bij hem zijn en likken hem aan zijn bek.
Floppy was vanaf dag 1 weg van Tico. In de mensenwereld zouden we haar laten oppakken als stalker, zo zit ze hem wel eens op de huid.
We waren van de week foto's aan het kijken van de fosterhonden van afgelopen tijd en zagen tot onze verbazing dat Floppy al sinds 9 maart bij ons is. Zo lang voelt het nog helemaal niet, maar het is toch echt al een half jaar. In dat halve jaar heeft ze ontzettend veel ontwikkeling doorgemaakt.
Ze is van een angstig hondje dat in de hoek van de tuin zat getransformeerd naar een sociale huishond.




Hoe meer haar staart in de krul staat hoe blijer ze is. En dat terwijl toen ze binnen kwam haar staart tussen haar benen zat. 
Floppy is ook dikke vrienden met Renzo. Renzo is net als Tico. Heel sociaal en speelt met iedereen.


Hier speelt hij met Bailey. Super lief, hij ligt altijd onderop.
Mijn grote wens is dat Renzo en Floppy ergens samen geplaatst kunnen worden. Wie weet gaat dat ooit nog eens lukken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten