vrijdag 3 juni 2016

Pup erin, pup eruit

Vanmorgen had ik weer eens een rondje dierenarts. Terror was aan de beurt en ik heb twee andere pups opgehaald.
Deze zitten namens onze stichting hier in de buurt in fostercare en ook zij moesten hun tweede enting.
Meteen maar even opgehaald en meegenomen.
Degene met normaliter de grootste mond vond deze activiteit het minst leuk.


Ze heeft met stip de bokaal voor "Kampioen zielig kijken" gewonnen. En als ze iets niet is, is het wel zielig. Niet meer in ieder geval. Ze is helemaal opgeknapt na haar slechte start aan de ketting.
Ze speelt met de pups, is enthousiast naar de grote honden en groot fan van Storm.
Ze heeft de therapiesessie traumaverwerking met succes afgerond en is klaar voor een volgend huisje.
De twee extra pups die ik bij me had zijn veel jonger. In alles. Nog niet helemaal zindelijk, minder ruig spelen, nog met een piepstemmetje blaffen, maar ook super schattig.



Na het dierenartsbezoekje bleven ze nog even bij mij, omdat ik 's middags bezoek had van Ellen.
Dat is het meisje dat maandag haar spreekbeurt over fosteren had gedaan.
Ze wilde graag wat komen brengen en nog even een keertje pups aaien. Dan zijn extra pups natuurlijk extra leuk. 


Vanavond heb ik het rijk onverwachts voor mij alleen. Maud is oppassen en Youri bedacht vanmiddag dat hij met een vriendje wilde afspreken en zelfs logeren. Die is na schooltijd toen ik nog op de tennisbaan stond vertrokken. Zondag als ik de mama met pups ophaal, haal ik mijn eigen pup ook weer op. Nu even de hele bank voor mij zelf. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten