woensdag 1 juni 2016

In mijn nabijheid

Ondanks dat Erik vanmiddag vertrokken is ben ik zeker niet eenzaam.
Dat kan ook niet met zoveel dieren om je heen.
Het opmerkelijke vind ik dat vrijwel alle fosterhonden mij meestal de hele dag in mijn doen en laten volgen. Niet Storm, Tico en Luna, die weten het allemaal wel. Die gaan echt niet meer mee de was ophangen, auto's binnen zetten, kennel schoonmaken enzovoort.
Maar de pups volgen alles.
Zo ziet het er dan uit als ik onder de douche sta.


Ook al krijg je spetters in je gezicht, maakt niets uit.


En zo ziet dat eruit als ik koffie drink. Security door Terror pup. Reken maar dat je wel weg blijft van haar vlijmscherpe tandjes.


En zo gaat het als alle honden hun maaltje gehad hebben en aan het uitbuiken zijn.
Maar wel alles in mijn nabijheid. Ik vind het goed hoor, ik vind het zelfs heel gezellig.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten