zondag 28 februari 2016

Even voorstellen

Vandaag hebben we geen honden gevangen of gespot, maar ben ik op een andere manier met dieren bezig geweest.
Ik had vanmiddag een overleg. Bij dit overleg is van elke stichting 1 afgevaardigde aanwezig en proberen we gezamenlijke afspraken te maken. Op deze manier kunnen de problemen grootst aangepakt worden. Éen van de projecten waar hard aan gewerkt wordt is een groots sterilisatie plan.
Het zou toch fantastisch zijn als we wijk voor wijk alle zwerfhonden kunnen steriliseren.
En na de zwerfhonden de honden met een baas, die ondanks dat ze ergens wonen toch op straat lopen. Het idee is goed en begint op papier al vorm aan te nemen. Nu het financiële deel nog en dan de uitvoering. Wat zal het in de toekomst een hoop puppy's schelen. Dadelijk ga ik me nog vervelen als foster. Zou ik dan eindelijk tijd hebben voor het schrijven van mijn boek?
Maar zo ver is het nog niet. Op dit moment hebben we onze handen nog vol.
Puppy's zijn altijd schattig, lief, leuk en aandoenlijk, maar zijn ook veel werk.
Ze eten meerdere keren per dag kleine porties en zijn uiteraard niet zindelijk. Maar ik mag niet klagen.
Deze twee kleine dames doen het ontzettend goed. Ze zijn al erg enthousiast als je ze uit het hok komt halen. Woensdagmiddag gekomen en zaterdag zijn ze al helemaal aan mensen gewend. 
Dat gaat de goede kant op. We gaan er net zulke knuffelkonten als de drieling van maken.
Maud heeft de namen deze keer verzonnen. 
Mogen wij aan u voorstellen,


Lilly


En Layla. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten