zondag 18 maart 2018

Steeds moeilijker

Ik wilde vandaag heel graag even een momentje genieten van de zon en mijn boek uitlezen.
Maar voordat ik daaraan toe kom leg ik mezelf altijd eerst wel tig verplichtingen op. Zo moet ik geveegd hebben, de vaatwasser uitgeruimd, de adoptiecontracten op orde en zo nog wat zaken waarvan ik vond dat die vandaag af moesten zijn.
En dan ook eerst naar de bullenbaaiers, anders zit ik net en kan ik alsnog die kant uit.
We waren daardoor wel wat vroeger dan normaal bij ze, maar zoals altijd waren ze weer even blij.
Ze kropen tegen de auto aan voor wat schaduw. De arme beestjes hebben het zwaar daar.






De allerkleinste is zo'n knuffel kont. Het is met de dag moeilijker om ze er achter te laten.


Na het voeren kon ik precies nog van 16.00 tot 17.30 even relaxen. Mijn boek heb ik net uit kunnen krijgen. Daarna was het weer in het Rescue Paws shirtje naar Hato waar het volgende hondje weer uitgezwaaid werd.



Saar was aan de beurt vandaag. De afgelopen week gingen er veel. Aankomende vrijdag vlieg ik zelf en neem ik Mickey mee.
En dan is het even een korte pauze wat betreft alles met de hondjes. Een klein voorproefje voor als ik straks echt terug ga.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten