zaterdag 24 maart 2018

Koud en moe

Vanmorgen na aankomst in Nederland heb ik mijn blog online gezet. Maar een paar uurtjes later dan normaal.
Vanaf nu dan twee weken een blog van Nederlandse bodem op een Nederlands tijdstip.
De reis was prima gegaan. Ook Mickey heeft hem goed doorstaan. Wat was hij blij toen hij ons weer zag. We moesten lang op onze koffer wachten. Zo lang kon Mickey niet wachten. Ik heb hem lekker even stiekem uit de bench gehaald en geknuffeld. Daarna was de overdracht aan de nieuwe baasjes,



Daarna op naar Almere. Tjonge wat is het koud! En voor Youri helemaal. Hij had geen winterjas meer. Hoe koud was het? Nou zo koud!


En na een lange vlucht heb je sowieso geen energie meer om je lichaam warm te houden.
Het eerste wat voor vandaag op het programma stond was een winterjas voor Youri aanschaffen. Dat is gelukt. Gelukkig ook maar, want alleen met een warme trui was echt niet te doen.
Het eerste wat voor Erik op het programma stond was de bullenbaaiers naar de foster brengen. Ze hadden de nacht goed doorstaan en waren erg blij om Erik te zien.
Ze doen het prima bij de foster. Ze zijn ontzettend lief en aanhankelijk en vooral ook heel moe. 


En moe ben ik ook. Ik heb de dag goed door kunnen trekken zonder te slapen. Maar nu worden de oogleden toch echt zwaar. Tijd om er aan toe te geven. Morgen weer een dag.







1 opmerking:

  1. Heel leuk van jullie, ontzettend goed dat ze een huisje gaan vinden en leuk dat al een een huisje heeft.

    BeantwoordenVerwijderen