vrijdag 2 maart 2018

Nieuw crewlid

Ik had zoals altijd weer een volgeplande agenda.
Daar hoef ik weinig voor te doen, het gaat eigenlijk vanzelf. Als ik een lege agenda zou willen kost me dat meer moeite.
Na thuis de hondjes van de nodige zorg en aandacht te hebben voorzien had ik een rendez vous met een vluchtbegeleider.
We spraken af bij de veterinaire dienst waar ik haar de papieren overhandigde en zij de rest zou regelen.
Hierna reden we door naar de volgende afspraak. Dat was een kraambezoek bij ons jongste Rescue Paws crewlid.
Deze kleine jongeman zag ik januari het levenslicht, tijd dus om hem lid van de club te maken.
Strak kan hij in dit leuke kruippakje mee als z'n moeder op pad gaat.


Omdat ik toch aan de andere kant van de brug was heb ik na het kraambezoek de Albert Heijn bezocht. Het was inmiddels 14.30 toen ik thuis de boodschappen in de koelkast deed.
Naar Maud hoefde ik me niet schuldig te voelen dat ik er niet was. Die had zelf ook een lunchafspraak en ging daarna naar het strand. 
En voor Youri gold dat ook, die had Lindsey op visite, dus of ik er nou wel of niet was was bijzaak. Dat ik de koelkast kwam aanvullen was wel een plusje.
Moe, klaar voor vandaag, of gewoon genoeg gedaan kon ik dan wel denken, maar zat er niet in. Ook al was het wel zo, ik moest nog naar bullenbaai. Ik kan ze daar niet laten voor wat  het is. Ze zijn zo blij als je komt. 
Langzaamaan gaan deze vier nu op een normaal gewicht komen. Nog een klein beetje zie je de ribben, maar het hele magere is er vanaf.



Helaas zijn de twee zwarte honden niet meer gespot. Heel raar. Zo zijn ze er twee weken en zo zijn ze weg. En ook beide weg.
Hopelijk heeft iemand ze meegenomen.
Bij mij thuis hoeven ze zich daar niet meer druk om te maken, de vraag of je ooit nog opgehaald wordt van die vreselijke plek is verleden tijd.
Ook de vraag of je wel je hapje krijgt is niet van toepassing. Ze worden hier verwend. Ik kan het ook niet laten. Te mooi gewoon ok te zien hoe ze daarvan genieten.
Vandaag hebben ze allemaal een hoefje gehad. Of het lekker was? De foto zegt genoeg. Ze vonden het heerlijk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten