vrijdag 8 december 2017

Even opladen

Afgelopen woensdag is een grote doos kalenders op het eiland aangekomen. Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar het is gelukt! Zo enorm blij met degene die gereden heeft!
Nu konden we ze dus op het eiland gaan verdelen. We hadden al wat lokaties gevraagd of zij ze voor ons wilde verkopen. En dan was het eigenlijk nog niet eens dat ze er reclame voor hoefde te maken, maar alle mensen die een bestelling hadden gedaan kunnen vanaf nu op meerdere plekken hun kalender ophalen.
Ik moest daarvoor wel een rondje eiland maken en daarbij twee viskramen bezoeken. Ach wat vervelend. Dan ook maar meteen een harinkje scoren, nu we er toch zijn.
Vandaag hebben alle mensen in Nederland ook hun kalender mogen ontvangen. Het is fantastisch hoe veel er besteld zijn geweest. En nu dan ook weer hele enthousiaste reacties te lezen van de ontvangers. 
Ik zit me op te laden om de kerstboom te gaan halen. Ik weet niet. Zo met z'n tweeën thuis is toch echt anders. Youri zit grotendeels op z'n kamer, dus die kerstboom staat er dan voornamelijk voor mij.
Toch kan ik hem ook niet missen, de geur is zo passend bij kerst dat ik dat hier een soort van nodig heb om in de stemming te komen. Maar ik moet me even opladen om hem te halen en op te tuigen. 
In Nederland gaat dat meer vanzelf, zeker als het donkerder wordt en je overal lichtjes op of bij de huizen ziet. Wat dat betreft is het hier echt een beetje saai. En nu het dan ook nog sneeuwt ben ik best jaloers.
Misschien morgen. En dan hopen dat Duvel en de honden er van af blijven. Zou fijn zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten