woensdag 20 september 2017

Mooi voor elkaar

Ik ben de afgelopen dagen regelmatig naar cost u less geweest om honden en kattenvoer te kopen.
Elke keer zag ik dat ze achter een soort kar hadden waar zakken hondenvoer op stonden die kapot waren. Zaterdag had ik naar de manager gevraagd om te kijken of ze misschien mee wilde helpen aan onze actie aan St Maarten. Helaas was er in het weekend geen manager. Ik moest doordeweeks terug komen. Nou was ik er gisteren sowieso weer omdat ik opnieuw van een donatie zakken voer kon inslaan. Dit keer was de manager er wel en heb ik uitgelegd wat ik graag wilde. Ik zou terug gebeld worden. En dat werd ik vanmorgen. Ik kon de zakken komen ophalen. Super gaaf, want het waren er heel veel! Ik had echt mijn hele auto tot het dak vol liggen.


Terwijl ik bezig was met inladen zag ik verderop op de parkeerplaats een auto staan. Er liep iemand met voer en om haar heen drentelden wat honden. Het bleek Denise van Feed Friends te zijn die bezig was met het vangen van een teefje. Mijn hulp kwam eigenlijk als geroepen, want met al die honden om haar heen die niet mee moesten werd het lastig om je te richten op het teefje.
De vangkooi wilde ze al niet in. Terwijl ik wat reutjes bezig hield met voer kreeg het teefje tranquigel in haar bakje. 


Nu was het wachten op het moment dat ze ver genoeg heen was en sliep. Maar zoals ik ook wel eens meemaak kwam dat moment niet. Ze bleef te alert en telkens als je in haar buurt kwam stond ze op en liep ergens anders heen. Och och wat lastig. Helaas is het dan ook niet gelukt om haar te vangen. 
Op naar huis met die hele volle auto. Daar hoefde ik niks te sjouwen, want diezelfde avond zou het nog opgehaald worden om naar het centrale punt gebracht te worden. 
Thuis konden we even in de ontspanning. Door de hitte ben je snel moe en dat terwijl je nog niet eens een kwart doet van wat je normaal doet. Maar de warmte is gewoon killing.
Dat vond Goofy ook. Ik had zaterdag een badje gekregen. Dat stond sinds zondag ook op.
Alle dagen dachten ze dat het een grote waterbak was, maar vanmiddag bedacht goof dat je ook in grote waterbakken kunt gaan liggen. 


Het was te grappig! Hij deed zelfs z'n kop onder water. Desi en Tico keken hem aan of hij wel goed wijs was, maar Goofy was heerlijk afgekoeld. Dat had hij maar mooi voor elkaar. Zou de rest het ook nog gaan snappen? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten