woensdag 13 september 2017

Dag schoon huis

Het begon vanmorgen vroeg met regen en het eindigde de dag met regen.
In die tussentijd is er uiteraard van alles gebeurd. Zo heb ik onder andere natuurljk weer voor niks de boel schoongemaakt.
Vanmorgen toen het nog zo nat was heb ik iedereen z'n gang laten gaan. Lekker door de plassen en dan door het huis. Ja hoor, maak me gek!


Hier hoorde ik een hond door de plassen graven. Goofy dus, vol met z'n voorpoten lekker door de modder. Varkens zijn het, niks honden!
Toen de regen gestopt was, had alles eerst even tijd nodig om op te drogen. Is de modder opgedroogd, dan veeg of zuig je het redelijk snel weer weg. Daarna altijd de dweil nog even erover heen als finishing touches.
We hebben het wachten heerlijk veraangenaamd met wat spelen en slapen.



Daarna maar weer aan de poets. Daar word ik wel eens knettergek van. Echt, je kunt hier wel bezig blijven. Dan is het weer door de regen en de honden of waait het stof gewoon door de ramen naar binnen. Maar laten liggen vind ik geen optie, dus gaan we maar weer. 
Het leek de rest van de dag best aardig weer te blijven. Redelijk qua temperatuur en droog.
Tot Youri vanmiddag klaar was met tennissen. Toen hing er toch een enorm donkere lucht.
Het was niet helemaal goed te zien waar hij hing en waar hij zou vallen. Maar hoe meer we richting huis reden, hoe donkerder het werd. En ja hoor, grote dikke druppels bij thuiskomst en vijf natte honden die al die tijd in de tuin zaten en nu toch echt wel met spoed naar binnen wilden. Dag schoon huis, was leuk je gekend te hebben.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten