dinsdag 19 september 2017

Komt wel

Ik ben vandaag weer voor van alles op pad geweest. Ik ben vanmorgen begonnen met het kopen van honden en kattenvoer. Ik heb weer een donatie mogen ontvangen en ben dat direct gaan omzetten in voer. Deze week komt de boot aan, ze zeggen zelfs al morgen, dus snel zorgen dat alles geregeld is en klaar staat. 


25 kilo hondenvoer en 10 kilo kattenvoer. 
Vanmiddag had ik een overdracht. Een overdracht van een hond natuurlijk. Op diezelfde parkeerplaats had ik ook een afspraak met een andere dame die het bij de dierenkliniek voor elkaar had gekregen om 200 ontwormingstabletten en een fles ontwormingsvloeistof gedoneerd te krijgen. Wauw, het was ter waarde van meer dan 1000 gulden! Verder had ze familieleden ook laten doneren zodat ze ook nog eens zes zakken voer kon kopen. Helemaal super! Dat ging direct mee met Mirjan van wie ik een hond overnam. Zij al het voer in haar auto en ik kreeg Wimpie overhandigd. Wimpie zat weer bij een foster die naar Nederland terug emigreert. Voor Wimpie was nog geen huisje gevonden, dus zijn we op zoek gegaan naar een andere foster. Die hebben we gevonden en woont weer bij mij in de buurt.
Wimpie is dus met mij weer verder gereisd. Wat een droppie is het zeg!
Hij lag eerst achter mij op de achterbank.


Maar tijdens de rit kwam hij naar voren. Eerst op de bijrijdersplek en niet veel later klom hij op schoot.
Ach gos, en dat terwijl hij mij niet eens kent. Al hoewel, wie weet toch wel. Ik heb hem samen met de foster waar hij nu naar toe is uit de struiken langs de weg geplukt.


Dit waren ze, wimpie en zijn zusjes. Wel even wat anders dan toen ze eind mei gevonden werden.
Nu nog een lief baasje voor hem vinden. Voor zijn zusjes is dat al wel gelukt, maar voor wimpie helaas nog niet. Komt wel. Tot nu toe is dat voor elke hond nog gelukt.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten